Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  آموزش جامع و كاربردي شيمي كنكور آموزش جامع و كاربردي شيمي كنكور

آموزشگاه کنکور

آموزش جامع و كاربردي شيمي كنكور | 09128262895

آموزشگاه كنكور،آموزش جامع و كاربردي شيمي كنكور در آموزشگاه بارمان كنكور

بارمان كنكور، با جلب رضايت 99 درصدي دانش آموزان!

.

ما در بارمان استرس و فشار ناشي از آمادگي براي كنكور را درك مي كنيم. به همين دليل ما يك دوره جامع و كاربردي شيمي را به طور خاص براي دانش آموزاني مانند شما طراحي كرده ايم. دوره ما تمام موضوعات و مفاهيم مهمي را كه براي موفقيت در بخش شيمي امتحان ضروري است پوشش مي دهد.

.

اساتيد بسيار ماهر و با تجربه ما مفاهيم پيچيده را به دروسي قابل درك تقسيم مي كنند. آنها از انواع روش‌هاي آموزشي مانند وسايل كمك بصري، آزمايش‌ها و بحث‌هاي تعاملي استفاده مي‌كنند تا فرآيند يادگيري را جذاب و مؤثر كنند. ما همچنين براي تقويت درك و بهبود مهارت هاي حل مسئله به دانش آموزان مطالب آموزشي و سوالات تمريني اضافي ارائه مي دهيم.

.

يكي از ويژگي هاي كليدي دوره شيمي ما تمركز آن بر كاربردهاي عملي است. ما بر اين باوريم كه شيمي فقط به خاطر سپردن فرمول ها و معادلات نيست، بلكه به درك چگونگي كاربرد آن مفاهيم در زندگي واقعي نيز مي پردازد. به همين دليل دوره ما شامل آزمايش‌ها و نمايش‌هاي عملي است تا به دانش‌آموزان كمك كند تا موضوع را به روشي معنادارتر درك كنند.

.

علاوه بر دوره، ما همچنين كارگاه ها و سمينارهاي ويژه اي را ارائه مي دهيم كه دانش آموزان مي توانند دانش و مهارت هاي خود را در حل مشكلات زندگي واقعي به كار گيرند. اين كارگاه ها براي شبيه سازي آزمون ورودي دانشگاه طراحي شده اند و دانش آموزان را از آنچه در روز واقعي انتظار دارند، بچشند. دانش آموزان ما دريافته اند كه اين كارگاه ها در ايجاد اعتماد به نفس و آماده سازي آنها براي امتحان بسيار مفيد است.

.

در بارمان، ما همچنين اهميت مديريت زمان را در آزموني مانند اين درك مي كنيم. به همين دليل است كه اساتيد ما به دانش آموزان مي آموزند كه چگونه زمان خود را در طول امتحان به طور موثر مديريت كنند و به آنها نكات و راهكارهايي براي به حداكثر رساندن نمره خود ارائه مي دهند. ما همچنين براي دانش‌آموزان تست‌هاي تمريني ارائه مي‌دهيم تا با فرمت امتحان آشنا شوند و به آنها كمك كنيم پيشرفت خود را پيگيري كنند.

.

اما آموزشگاه كنكور بارمان فقط آماده كردن دانش آموزان براي امتحان نيست. ما همچنين بر توسعه كلي آنها تمركز مي كنيم. ما بر اين باوريم كه يك دانش آموز مجرب براي مقابله با چالش هاي تحصيلي مجهزتر است. به همين دليل است كه ما فعاليت‌هاي فوق‌العاده مختلفي مانند كلاس‌هاي ورزشي، موسيقي و هنر را ارائه مي‌كنيم تا به دانش‌آموزان كمك كنيم پس از يك روز طولاني مطالعه، آرامش و بي‌حالي داشته باشند.

.

فقط حرف ما را قبول نكنيد. سوابق ما براي خود صحبت مي كند. دانش آموزان ما به طور مداوم در بخش شيمي در آزمون ورودي دانشگاه عملكرد خوبي داشته اند و بسياري از دانشگاه هاي برتر كشور پذيرفته شده اند. ما به دستاوردهاي آنها افتخار مي كنيم و همچنان به تلاش براي كمك به دانش آموزان بيشتري براي رسيدن به اهداف تحصيلي خود ادامه مي دهيم.

.

در خاتمه، اگر دانش‌آموز دبيرستاني هستيد كه براي كنكور دانشگاه آماده مي‌شويد و به دنبال يك درس شيمي جامع و كاربردي هستيد، بارمان مكان مناسبي براي شماست! اساتيد بسيار ماهر، رويكرد عملي و تمركز بر توسعه كلي ما را از ساير آكادمي ها متمايز مي كند. امروز با ما ثبت نام كنيد و اولين قدم را به سمت دانشگاه رويايي خود برداريد!

به سوالات شما در اسرع وقت توسط كارشناسان بارمان كنكور پاسخ داده مي شود!

.

برخي ديگر از خدمات موسسه آموزشي بارمان كنكور:

  • آموزش تست زني كنكور درس رياضي پايه يازدهم
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته كارشناسي چند رسانه اي
  • آزمون هاي آزمايشي كنكور درس شيمي پايه دوازدهم
  • آموزش كنكور شيمي پايه دوازدهم
  • آموزش خصوصي كنكور درس فيزيك پايه دوازدهم
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته كاردان فني مكانيك
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته مهندسي مكانيك
  • كارگاه آموزشي رازهاي موفقيت در حل مسائل شيمي پايه يازدهم كنكور
  • مشاوره تحصيلي قبولي كنكور در رشته مديريت بيمه

و صد ها خدمات ديگر در حوزه آموزش كنكور...

.

09128262825

09128262825

09128262825

 

بارمان كنكور

  • آدرس: تهران، بزرگراه آيت الله كاشاني، بلوار اباذر، نبش گلستان سوم غربي، پلاك 10
  • تماس: 02144026257
  • تماس: 02144027013
  • تماس: 02144030459
  • ايميل: info@barmanacademy.org

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/5/13 ساعت: ۱۶ توسط:academy :